2011-05-09

Måndag morgon, jag går upp och äter frukost, läser tidning

Ny vecka. Fortfarande ingen baby.

Om han föds idag får han dela födelsedag med sin farfar. Jag hade egentligen hoppats på ett annat datum så han inte stjäl någon annans dag, men jag tror faktiskt inte att farfadern skulle bli så upprörd över detta, så Junior får gärna komma nu om han vill.Juniors storkusin nr2 gjorde sitt bästa för att få ut honom på kalaset vi besökte under söndagen. Han provade både att säga till på skarpen, trycka på lite och locka med diverse (som bullar och coca cola) men det fungerade väl inte jättebra...

Vi åkte däremot på en timmes biltur efteråt i bilen som herr J funderar på att köpa och då blev det desto mer livat. Det blir det för övrigt ofta när vi åker bil, jag vet inte om Junior gillar det eller om akrobatiken är i protest.

Jag satt och sa "aj aj!", herr J frågade glatt om jag (äntligen) fått värkar, men nej, det är någon som sparkat (eller armbågat) mig så mycket på höger sida att jag är alldeles öm nu när han rör sig...
This subject line was brought to you in association with Niklas Strömstedt - Bilderna av dig

1 kommentar:

Svärm sa...

Ja farfar och alla andra blir GLADA om han kommer idag!!

Blivande farmor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...