2011-05-08

Oh, vareviga da', vi ville det va', på söndag, på söndag, på söndag

Den åttonde är det datum som jag gissade på först. Eller "gissade" - jag tyckte snarare att det vore passande, mellan den blivande morfaderns och den blivande farfaderns födelsedagar!

Nu håller även jag på att vara övervänt. Inte för att jag är less på att vara gravid utan för att jag är så nyfiken på vem som gömmer sig där inne.

Här var det någon annan som envisades med vara i vägen när jag skulle fota:

Vi var ut en sväng på byn lördag förmiddag, och det var massor med folk ute. Nytt rekord sattes i antal människor som tog mig på magen. Jag trodde innan och i början av graviditeten att detta skulle bli något som jag skulle uppleva som väldigt jobbigt eftersom jag kan ha svårt för att folk som jag inte betraktar som nära familj tar i mig. Oväntat nog har det inte varit något stort problem. Betydligt färre människor än väntat har försökt, och det har inte varit något problem att avstyra övriga från överdrivet kladdande. Därför har jag inte heller ledsnat, och upplevde det nu inte som något större problem med alla de som tog på den idag.
This subject line was brought to you in association with Agnetha Fältskog & Christian Ulvaeus - På söndag

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...