2008-09-10

I wear scarves and hoods cause it's the only poker face that I've got left.

Jag har lämnat ut min bloggadress till lite folk på slutet, för meningen med en blogg är väl ändå att den ska läsas. Det gör mig dock nervös och mycket mer medveten om vad jag skriver när jag vet att fler läser. Nu har dessutom CR hittat hit helt utan instruktioner (hur gjorde du det?) och jag såg att Z kommenterat på Svägerska Ms blogg.
Ni är dock allesammans hjärtligt välkomna!
This subject line was brought to you in association with Timbaland - One and Only (feat. Fall Out Boy)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Jag har smygläst din blogg under en längre tid. Trevlig läsning och fina bilder!

Johanna sa...

Tack så mycket (och tack för att du kommenterar)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...