2008-10-22

The more I try to look away, the more I’m staring

Tre SMS-konversationer medan jag var på sjukhuset (för jobbet) idag:

Lillasyster: Står du på benen än?
Jag: Nätt o jämnt. Själv då?
Lillasyster: Just så pass

Jag: De spelar banjo i centralhallen.
Sorina: Haha. Ja!
Jag: Nu är det dragspelssolo istället...

Modern: Är på röntgen med mor (...) Ingen skelettskada (...)
Jag: Men vad var det som gjorde ont?
Modern: Golvet

This subject line was brought to you in association with Bullet for My Valentine - Cries in Vain

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du "glömde" skriva att du skickade en ARG gubbe till mig då!

zandra sa...

oj oj oj....
mycket händer runtomkring dig.. som vanligt.. men var rädd om din mamma.. hon gjorde ju sig illa på vägen till bussen till ikea...

zandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...