2009-01-08

I’ll need a credit card that’s got no limit

Jag har (likt nästan alla andra, verkar det som) lagt bloggen lite på is de senaste två veckorna. Det har hänt mycket under tiden, men det som är av intresse vet de flesta av de som läser bloggen redan om.

Jag har jobbat en jäkla massa (om än inte lika mycket som t.ex. S), alla dagar tills idag från den 22/12, utom julafton. Det börjar kännas. Herr J skäller på mig när jag inte ägnar mer tid åt skolan istället, men jag tror som vanligt att jag är helt utan pengar och behöver jobba.

Jag bloggar just nu från jobbet, på ett lånat nätverk som heter typ "fina bilder ni har". Jag lär med andra ord inte vara den första som lånar det. Min nya bärbara dator är en rolig leksak!
This subject line was brought to you in association with Nickelback - Rockstar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...