2009-01-08

Heart of a lion and the nuts of an elephant

Så, inte nog med Paris, soffan och datorn, vi har också bokat en utlandsresa till i maj! (Cue: ekonomisk panik från min sida. Herr J säger dock att det går bra, och det är ju han som är ekonomen).

Det blir Mallorca igen, eftersom Joakim var så nöjd med cyklingen ifjol, och stället också vida översteg mina förväntningar.

Våra resplaner ser för tillfället ut så här: Herr J cyklar alla dagar, jag fotograferar allt jag ser och dricker vin.

Vi kanske lyckas lura med oss MOS. Det kan innebära att planerna måste ändras lite. Typ; Herr J cyklar alla dagar och är dessutom social. Jag fotograferar allt jag ser och dricker vin.

I fjol var det enligt uppgift den kallaste maj månad Mallorca upplevt sedan deras temperaturmätningar började. Med andra ord hoppas jag på stora möjligheter till "strandande". Lägg märke till Herr J och hans lillebror längst till höger på bilden (den blir större om ni klickar på den).
This subject line was brought to you in association with T.I.- My Life

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...