2009-12-20

På fest; du pratar om survival of the fittest, på fest; du pratar om dig själv som normal

Lillasyster planerar att inte kalla sin framtida eventuelle son Israel. Själv har jag tidigare presenterat namnen på mina framtida tvillingsöner och jag tänkte att det var dags att delge er namnen på mina framtida trillingsöner, så att jag har skriftligt på att jag paxat namnen, och ingen av er kan stjäla dem av mig om ni skaffar trillingar innan mig.

Pythagoras, Gargamel och Johannes Chrysostomus Wolfgangus Teophilus.

Jag räknar med att en blir bra på matematik, en på att spela piano, och en på att... misslyckas med att fånga blå gubbar?

Kommande inlägg i denna serie: vad jag ska kalla mina sjulingar.
This subject line was brought to you in association with Markus Krunegård - Isande diskant

2 kommentarer:

Matilda sa...

tycker mest synd om Johannes Chrysostomus Wolfgangus Teophilus.

Jocke sa...

jävligt jobbigt att lära sig stava till det namnet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...