2010-08-29

Well there’s three versions of this story mine, yours and then the truth

Det känns bra att det är folk som undrar var ens bloggande tagit vägen, det får en att känna det lite mindre som att man bara skickar sina tankar ut i ett stort, tomt hål.

Jag har bara inget att blogga om. I brist på vettiga ämnen kan ni få mer bilder om ni vill?

I mitt förra inlägg visade jag bilder på mig och Lillasyster. Det är dock inte alltid vi varit så snygga som vi var på de fotona. Bifogad bild är enligt mormors märkning från 1986.


Lillasyster ser ut som en blandning mellan Chucky the Evil Doll och tanten i Poltergeist. Själv ser jag ut som Damien i Omen. Otäcka barn är det i alla fall!

Om ni undrar så är vi klädda för bröllop.
This subject line was brought to you in association with Robbie Williams - Shame (feat. Gary Barlow)

4 kommentarer:

Jocke sa...

omg vilka onda barn

zandra sa...

klart att man fattar att ni var klädda för bröllop. ni hade ju mjukisklänningar på er..

tur att du inte gått å dött. jag bloggar ju ytterst sällan om vettiga saker. men nå fan bloggar jag ändå. haha! kom igen nu! mera bloggande om onödiga/tråkiga/meningslösa saker!

Matilda sa...

tyck mest synd om mig! när jag hade växt ur min klänning fick jag väl troligast återanvända hennes...

Madre sa...

Jag sydde klänningarna. Ganska omständig modell. Undrar hur jag tänkte när jag valde färg?Jag gillar inte den färgen. Billigt tyg antagligen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...