2010-08-29

When my mind was broken into a thousand pieces

Svägerska M planerar en fotovägg i trappen. Jag har också planerat för en fotovägg, köpt ramar och allting, men det hela har fallit på att jag inte kan bestämma mig för var jag vill sätta den. Jag vill inte ha den i trappen, det blir antingen bredvid kammardörren på övervåningen eller bredvid matsalsbordet.

Svägerska M postade på sin blogg en bild hon planerade att sätta upp, på hennes morfars gymnastiktrupp (se den häftiga bilden här).

Jag tänkte att jag skulle kontra med det foto på min morfar som jag ramat in, men som hittills legat i en låda.


This subjegersct line was brought to you in association with Antony & The Johnsons - Thank You For Your Love

4 kommentarer:

Svärm sa...

Vilken cool bild!!

Jocke sa...

Precis - mycket cool bild

Madre sa...

Vilken snygging:)

Maria sa...

Very najs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...