2011-03-16

I'll be with you wherever you go, through the eyes of a fly on the wall

day 06 – a song that reminds you of somewhere Det är ganska många låtar som jag associerar till specifika platser. Nu börjar dock vintern vara så där vårig att jag längtar till fjällen, och då passar det ju bra med en låt som påminner om det. Inte för att låten i sig har något med fjällen att göra, utan för att jag laddat in skivan som den kommer från på min mp3-spelare just innan vi åkte upp 2007, och den gick därför varv på varv på varv på varv...

Jag kunde också valt valfri Timbaland/Justin/Nelly Furtado-låt, för det var den andra skivan som kom samtidigt och som jag också laddat in. De låtarna har dock gått så mycket på TV och radio att jag ledsnat.



This subject line was brought to you in association with The Academy Is... - Everything We Had

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...