2012-03-16

I’m feeling great, I’m feeling awesome

Förra veckan var herr J borta i fyra dygn. Jag var hemma, sjuk, med sjukt barn. Inte det roligaste sportlovet direkt. Jag tröstade mig med att äta en chokladkaka om dagen. Inte långt ifrån ett kilo choklad på en vecka, faktiskt.

En av dagarna blev det Marabous BLACK saltlakrits, deras nyaste limited edition-version. Jag hade missat den (småbarnsföräldersisoleringen från alla viktiga nyheter, ni vet).

Den var riktigt god! Jag var skeptisk, det ska erkännas, men då vi ändå är i erkännartagen kan jag ju erkänna att jag köpt den en gång till sedan också...



Tyvärr är jag inte sponsrad av Marabou. Det hade varit något det!
 
Jag trodde att jag skrivit mer om chokladkakstestning tidigare men hittar bara [detta]

 This subject line was brought to you in association with Danny Saucedo -Amazing

2 kommentarer:

Catarina sa...

Åh, jag har också smakat den. Supergod! Två älsklingssmaker i en. :)

Bror sa...

på tal om chokladprovning...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...