2011-04-25

I pretend like you're not real

Medan herr J lagade mat i söndags så assisterade jag med lite hackning och städning. Junior sov i godan ro i min mage, helt obrydd om att starkt kryddad mat enligt myten ska sätta igång förlossningar.

Av naturliga skäl befinner sig min mage väldigt nära diskbänken när jag arbetar där. Oturligt nog rev jag ut några saker, ned i diskhon, och ställde till med en massa oväsen. JÄKLARNS vad rädd han blev! Jag har läst att ofödda kan reagera på ljud utifrån, men detta är första gången jag verkligen känt det. Hela min mage ryckte. Det positiva är att han i varje fall inte verkar vara döv...

Stackars barn.

På tal om att skrämmas rekommenderar jag alla att se [det här] en gång till, även om ni redan sett den!This subject line was brought to you in association with Johnossi - What's The Point

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...