2008-10-27

No more wasting time, you can't wait for life, We're just wasting time, where's the finish line?

Bröllpsfest för K & H o lördags. P.g.a. brudparets efternamnsbyte var klädtemat huvudbonader. Herr J hade en sådanhär, och jag en prinsesskrona. Jag tog inga kort ö.h.t., trots att jag hade med mig kameran.

Festen var trevlig, mycket folk och även om inte alla lyckades göra ett supergott intryck (Åh, halvoklara antydningar om sådant på internetet? Vilken sorts blogg håller detta på att bli? :-) ) så var de flesta ett mycket trevligt sällskap. Varför umgås jag så lite annars med de här människorna? Varför umgås jag så lite med folk ö.h.t? På slutet har jag och Herr J ätit middag ihop i snitt en gång i veckan, det har inte funnits utrymme för att dessutom försöka pussla in andra. Nägot jag ska ta tag i, dock!

Eftersom jag skulle upp och jobba klockan 8 tog jag det lite lugnt med alkoholen. Det var värre med tiden. Som vanligt stängde vi festen, och sedan dracks det cola och åts vinägerchips hos SS & JS. Jag skulle tro att jag tog mig isäng kring 4.30.
This subject line was brought to you in association with Kanye West - Love Lockdown

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...