2011-05-03

Put your troubles aside and start living

Jag får faktiskt ganska sällan skräppost på min mail. Ganska imponerande faktiskt, med tanke på att jag använt samma mailadress sedan 1900-talet.

Nu har jag plötsligt fått fyra reklammail på en vecka. Hotmails skräppostfilter har dock blivit väldigt mycket bättre med åren, och alla gick rakt in i skräpkatalogen.

Ibland är det ändå roligt att kolla vad internettet tycker att jag behöver. Denna gång var alla eniga. Jag har tydligen problem med potensen.

Erektil Dysfunktion. Jag känner väl inte att det är ett jätteproblem för mig. Men om det skulle bli det så tror jag att jag undviker Viaga [sic!] på extrapris... Jag är fullt beredd att betala för att få piller med R i.
This subject line was brought to you in association with Chris Brown - Yeah 3X

1 kommentar:

En Liten Emma sa...

Jag får nått liknande 'This will make your wife happy!' eh.. ja tack så mycket typ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...